mate kucing

an amazing wife to lovely husband, an fabulous ummi to beautiful daughter. struggle to be better muslimah day by day.

Next pageArchive

"Aku susah nak sayang orang. Aku susah nak move on. Semua perlu masa yang lama. Tapi bila dah sayang, aku akan sayang gila."

- Mato. (via bawahlangit)

(via kasihsuffie)

kidsraisingkids:

The simplest moments in life are sometimes the most beautiful.
Blurry grocery store kisses in a shopping cart between my wife and daughter today.

(Source: sammylumpkins, via nisnose)

ateacted:

tea and happiness
chapitone:

akan datang hari—kita bentak dalam diri—dah2 la tu menyedapkan hati kita.kemudian kita kata—sekali sekala boleh aa nak pujuk rasa. at the end of the day nangis depan cermin—nak bohong hati macammana?lalu kita bisik pelan2—"mentang2 aku tak lawa macam puteri kayangan"seterusnya kita menung. kita terus ingat—belajar sampai hujung atap universiti pun—buat baik tahap baring untuk alas orang lintas lopak air pun— dunia pandang rupa.dunia mau luaran saja.dunia hendak gaya.semata.tapi kan…itulah dia.dunia.maka alang2 tengah depan cermin tadi—ambik nafas, tenung muka, hela.dan lafaz:"astaghfirullah. nasib baik masih ada nyawa"